Skip to content

klantenservice

18 mei 2009

Blegh, moet een hoop telefoontjes gaan plegen. Heb daar zo’n hekel aan. Eerst met de gemeente, we willen samen met de buren een parkeervergunning regelen. Dat valt nog wel mee, wijkcoördinator is een goeie kerel. Daarna Tele2, want mijn moeders mobieltje is afgesloten. Dat kan een robbertje woordvechten worden. En dan niet vergeten een herhaalrecept aan te vragen.
Eigenlijk stelt het weinig voor….. heb er toch geen zin in.
NB> 10:42 Mobiel blijkt via hele goedkope prepayed te gaan zonder telefonisch klantenservice, alles gaat via website en email, bah.

Advertenties
No comments yet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: