Skip to content

PDL examen

15 juni 2009

Vanavond is het zover. PDL examen Loonheffingen I start om 17:30u. Dat betekent vandaag studiedag. Ben er altijd al heel goed in geweest om op het laatste moment te studeren, dus ik maak me niet heel veel zorgen. Maar heb er, gezien de omstandigheden, erg weinig energie voor. Zie als een berg op tegen het 2,5uur durend examen. En da’s geen examenvrees, maar een combinatie van vermoeidheid en nog steeds veel last van zwangerschapsmisselijkheid. Vooral later op de dag heb ik daar nog steeds best veel last van. En ik weet niet zeker of ik etenswaren mee mag nemen in de examenzaal. Hopelijk wel, meestal is het bij zo’n lang examen wel toegestaan.
En dan morgen nog een keer op voor het examen Loonheffingen II, ook weer van 17:30u tot 20:00u.
Flink duimen, dus, want ik wil het wel heel graag halen. Anders kan ik pas over een half jaar op herhaling.

2 reacties leave one →
  1. Ella permalink
    28 juli 2009 11:07

    En….ben je geslaagd voor je PDL ???

  2. 1 augustus 2009 09:46

    ja, hartstikke geslaagd!!! applaus voor mezelf😉

Geef een reactie

