Skip to content

derek wel of nie

18 juni 2009

Stel, hè, stel… zit er al de hele uitzending van Derek Ogilvie aan te denken. Had er vantevoren eigenlijk niet over nagedacht. Ook niet de andere keren dat ik naar DO keek. Maar stel dat ik naar zo’n reading zou gaan. Zou mijn vader dan doorkomen? Terwijl ik erover na zit te denken, heb ik zelf het idee van niet. Papa was niet zo van de spirituele wereld, beide voeten op de grond en geen gekke dingen. Sterker nog, mocht hij in zo’n situatie wel doorkomen, dan zou hij er zelf nog het meest versteld van staan. Derek zou eerder aan hem uit moeten leggen hoe hij contact heeft kunnen maken. :)))
Maar goed, hoef er niet veel over na te denken. Doe het wel met een glimlach, hoor. Maar nee, ik zal niet naar een reading ofzo gaan. Vind het mooi wat Derek kan, maar heb er zelf geen behoefte aan. Laat die pa van mij maar lekker met rust, en als er nog andere familieleden zijn die iets willen doorgeven… Dan komt dat vast wel goed.
Mijn moeder daarentegen… als zij er op een dag niet meer is en Derek of een andere integere psychic is in de buurt, dan ga ik wel. Ze heeft altijd al gezegd dat ze later komt ´spoken´. En ik zie het haar ook doen ook! En om haar een plezier te doen, zou ik haar de kans willen geven op een: “Ik heb het je gezegd!”.

No comments yet

Geef een reactie

