Skip to content

weer compleet

23 juli 2009

Vantevoren had ik me er niet echt druk over gemaakt. Het leek me juist wel lekker om weer eens eventjes met z’n tweeën te zijn. Fijn toch, als je zus haar tante taak zo serieus neemt dat ze een paar dagen met haar nichtje op vakantie gaat!
Maar maandag begon mijn lijf zich ermee te bemoeien. Zat niet lekker in m’n vel, was moe, in de war. Tot het ineens tot me doordrong. Ik was gewoon zenuwachtig voor Verels aanstaande minivakantie! Nouja, zeg.
Dinsdagochtend was het zover. Ze kreeg van ons een geinig rolkoffertje/rugzak met een badpakje. De rest van haar spulletjes heb ik klaargelegd en zelf heeft ze het speelgoed uitgezocht dat ze mee wilde nemen. Rond lunchtijd kwam tante. Met z’n allen hebben we een boterham gegeten en daarna was het tijd voor de dames om op pad te gaan.
Wat was het ineens stil in huis!
Twee nachtjes zou onze spruit an huis zijn. En dat vliegt om! Zeker omdat ik woensdag moest werken. Wel zijn we ’s avonds lekker gaan eten. Tapas bij Me Gusta, zeker een aanrader. En we hebben flink wat kunnen bespreken. Da’s soms gewoon nodig en fijn, om weer eens een goed met elkaar te praten over vanalles.
Uitslapen nadien is ook erg fijn! En vanmiddag om half 1 waren we weer compleet! Het was zo snel om, heb amper tijd gehad om m’n meisje te missen. Alleen bij het naar bed gaan, nog even naar binnen gluren om naar dat slapende koppie te kijken. Dat mis ik altijd als ze niet thuis is. Straks mag ik weer.

One Comment leave one →
  1. 29 juli 2009 08:58

    Oooh uitslapen, dat zou ik ook wel weer eens willen ja!!

Geef een reactie

