Skip to content

Hoera! Geslaagd!

31 juli 2009

Het was een hectische periode om examen te doen. Maarja, eigenlijk was de hele opleiding al een voorbeeld van slechte timing. In januari begoonen, bleek ik amper 3 maanden later zwanger te zijn. Met alle ongemakken (misselijk en vermoeidheid) van dien. Hadden we ook nog een vakantie gepland in de 4e maand. En het nadeel van een halfjaar cursus in het voorjaar is dat er een hoop lesdagen wegvallen door feestdagen en vakantie (van carnaval tot pinksteren).
Maar mij hoor je niet klagen. Heb wat lessen gemist en heb een paar keer goed misselijk in de banken gezeten. Tussendoor al eens het flexibel (online via een examencentrum) examen Arbeidsrecht gehaald met een 8!
Hoe dan ook, half juni was het zover was om de opleiding af te ronden met twee stevige avondexamens. En om het geheel compleet te maken, werd Lief de week ervoor onverwacht in het ziekenhuis opgenomen. Dan sta je daar, alleen met een dikke buik en puberende peuter! Hmmm, niet echt een ideaal scenario voor een succesvol resultaat.
Toch ging ik vol vertrouwen naar de examenzaal. En vandaag kreeg ik de beloning: ik ben geslaagd!!! Nog net niet met vlag en wimpel, maar een slinger mag ik best ophangen. Want naast de 8 van Arbeidsrecht heb ik een 6 en een 9 gehaald voor resp Loonheffingen 1 en 2.
Ben best wel trots op mezelf!!!

One Comment leave one →
  1. Petje permalink
    1 augustus 2009 09:43

    en om het feestje compleet te maken, kreeg ik bericht van vriendin dat ze haar bodybalance diploma heeft gehaald. gefeliciteerd hilde!!!

Geef een reactie

