Skip to content

om de beurt

1 augustus 2009

Door vrienden op het idee gebracht hebben we in de weekenden een soort rotatiesysteem voor het vroeg opstaan. Peuters houden nu eenmaal niet van uitslapen. Ouders wel. En daarom is een weekenddag vroeg opstaan voor mij en de andere voor Lief.
Vandaag was het mijn beurt: om 7:15u kwam er uit de kinderkamer een klaaglijk “ik wil uit”. Een betere wekker is er niet. ’t Is even zuchten als je er dan zo vroeg uit moet, maar tegelijk weet ik dat ik morgen lekker mag uitslapen. Zo lang als ik wil!
Daar moet ik de komende weken nog maar even extra genieten. Want als het voetbalseizoen (in september) weer begint, moet Lief op zondag iets na 9u de deur uit. En ik dus mijn bed uit. Maar morgen nog even niet. Dan mag het best 12u worden…

No comments yet

Geef een reactie

