Skip to content

avondje alleen

11 september 2009

Dat is een hele tijd geleden. Lief is werken en Verel uit logeren. En dus zit mama vanavond op de bank haar twittervrienden flink te spammen. Zapt ze van hot naar her. Eet vanalles door elkaar. Baalt dat er niet meer chips in huis is. En geniet van niks zinnigs doen.
Even geen rebellerende peuter die niet naar bed wil. Niet schuldig hoeven te voelen dat ik meer aandacht aan m’n beeldscherm besteed, dan aan mijn lief.
En toch niet alleen… want in mijn buik is beebje2 zeer nadrukkelijk aanwezig. Want hoewel ik nogal eens denk: auw, niet doen, is het wel een uniek gevoel. Zo’n baby, die hard op weg is om te groeien en ter wereld te komen, die dan lekker rondjes draait in je buik. Die zich lekker uitrekt, zodat de ronde vorm even ver te zoeken is. En met bijna 32wk zwanger is dat bijzonder gevoel alweer bijna voorbij. Dus vanavond ben ik lekker aan het cocoonen.

No comments yet

Geef een reactie

