Skip to content

1 down, about 41 to go

2 oktober 2009

De eerste week van mijn zwangerschapsverlof is alweer bijna voorbij. En moet zeggen dat ik errug weinig gedaan heb. Heerlijk!
Deze week is ook een echo gemaakt om de ligging van beebje2 te bevestigen. Verloskundige vermoedde een stuitligging, maar de echo liet zien dat de kleine netjes met het koppie naar beneden lag. Prima nieuws dus. En omdat beebje2 behoorlijk lang is, is de kans dat ‘ie nogmaals omdraait heel klein.
Na deze week van relaxen ga ik er de komende weken maar eens wat mer werk van maken om alles voor beebje2 in gereedheid te brengen. Kleertjes wassen, babyhoek op onze kamer inrichten, badkamer en keuken goed schoonmaken. Voor zover me dat allemaal lukt, want veel fysieke inspanning krijg ik niet voor elkaar. Maar ach… heb genoeg hulp hier in huis.
En voor wie zich afvraagt waarom er zo’n akelig hoog getal in de titel staat… Als straks het zwangerschaps/bevallingsverlof van 16 weken voorbij is, neem ik ook nog eens 26 weken fulltime ouderschapsverlof op. Ik heb er ontzettend naar uitgekeken en verheug me op bijna 10 maanden moederen.

No comments yet

Geef een reactie

