Skip to content

op uw plaatsen…

30 juli 2010

Hoe lang kan iets in je hoofd dwalen, voor je er ook daadwerkelijk mee aan de gang gaat? uit ervaring weet ik dat het heeeeel lang kan zijn. Een paar maanden geleden is de oude domeinnaam van mijn winkeltje op mijn naam komen te staan. In het kader van, dan kan je zelf bedenken wat je er mee doet. Leuk, goed, zin in. Een WPaccount aangemaakt. En dan? Toch er maar eens voor gaan zitten om een theme uit te zoeken, hier en daar wat aan het lettertype sleutelen, foto’s toevoegen. Het begin is nu gemaakt, dus lang zal het niet meer duren.

En ik heb nu ook een mooi project om mijn blog nieuw leven in te blazen. Via enkele twitterende dames maakte ik kennis met #12m12p. Oftewel: 12 maanden, 12 projecten. Geïnspireerd op het ’52 crafts in 52 weeks’ blog. Want dat smoesje van ‘geen tijd’ moet onderhand maar eens tot het verleden gaan behoren. Dit wordt een jaar vol creativiteit, 12 maanden gevuld met 12 creatieve projecten.

2 reacties leave one →
  1. 16 augustus 2010 22:58

    Nou inderdaad, weg met alle smoezen! We gaan ervoor!

  2. 17 augustus 2010 18:54

    Leuk dat je meedoet! Leve de creativiteit🙂

Geef een reactie

