Skip to content

#12m12p

18 augustus 2010

Yes!

12 maanden, 12 projecten, we gaan 1 september van start.

We? Ja, we. Sinds @sibbeldientje het balletje op Twitter aan het rollen bracht, is er een groepje ontstaan van allemaal enthousiaste dames die zich in 12 maanden op 12 projecten gaan storten. Ik heb er ontzettend veel zin in.

Mijn doel… uhm, nee, een doel is het niet. Ik wil geen doel bereiken, maar een weg gaan bewandelen. Wat zeg ik, een hele landkaart gaan verkennen. De plattegrond van de creativiteit wil ik verder gaan verkennen. Da’s  met een filosofische noot waarom ik meedoe met 12m12p. Het is ook meteen een stok achter de deur. Want ik heb de afgelopen jaren mijn creativiteit behoorlijk laten versloffen. Zo nu en dan komt er wel wat papier en ander spul uit de kast. Dan maak ik gauw een kaart voor een bijzondere verjaardag, geboorte of jubileum. Maar daarna blijft het materiaal (in de weg) liggen om vervolgens weer in de kast te verdwijnen. Vanaf nu niet meer.

Ik ga mijn creatieve ik weer de nodige ruimte geven. Want daar word ik happy van.

No comments yet

Geef een reactie

