Skip to content

#12m12p Beestenboel

30 augustus 2010

Het thema voor de eerste 12m12p-maand is bekend: ‘Beestenboel’.
Tsja, en dan begint het denken. Wat zal ik eens gaan maken? Ik las de afgelopen dagen al veel ideeën van mijn mede12m12p-ers. En toen, zomaar ineens, midden in de nacht, kwam mijn idee ineens naar boven. Of eigenlijk ideeën, want het waren er 2. Een tas voor Faber met een Calimero-applicatie of een opbergmap voor de dierenposters van Brabants Landschap.
Omdat ik via het blog van Creadientje een leuk patroon heb gevonden, ga ik beginnen met de tas. Faber gaat op het kinderdagverblijf namelijk naar babygroep de Calimero’s . Dus ga ik deze leuk tas voor hem maken. Mét een afbeelding van het kleine zwarte kuikentje erop.

Dat betekent dat de naaimachine tevoorschijn moet komen. Dat ik op zoek moet naar stof. En verzinnen of ik Calimero ga appliceren, schilderen, borduren of misschien zelfs wel vilten. Vooral dat laatste lijkt me wel leuk. Als de tas dan klaar is, hoef ik hem niet langer Verels oude kdv tasje mee te geven.

2 reacties leave one →
  1. 31 augustus 2010 10:16

    Leuk idee! En het is een erg leuk tasje om te maken…🙂

  2. barmar permalink
    31 augustus 2010 20:17

    wat een leuk idee, ik ben nog steeds in dubio, vind het allemaal leuk.

Geef een reactie

