Skip to content

Calimero Tas #beestenboel #12m12p

26 september 2010

Want zij zijn groot en ik is klein, en dat is niet eerlijk, oh nee!
De maand september was zeker niet de makkelijkste om tijd te vinden voor een creatief project. Tegelijkertijd was het wel een maand waarin het heel erg fijn was om de gedachten te kunnen verzetten.
Ik wist dat september een drukke maand zou worden, want na 11 maanden verlof ging ik weer werken. Tegelijkertijd was de zomervakantie afgelopen en moest Verel weer naar school. Een heel nieuw ritme, waar we met z’n allen aan moesten wennen.
Na een week kreeg Verel ontzettend last van haar oor. Een middenoorontsteking hield haar een week thuis van school. Ondertussen werd mijn schoonvader opgenomen in het ziekenhuis. Terwijl Verel beter werd, verslechterde zijn situatie snel. Tot we uiteindelijk afscheid van hem moesten nemen.
Zorgen, verdriet, regelen, werken, er komt heel veel op je af. En hoe schaars de vrije uurtjes ook waren, het was erg ontspannend om steeds even aan mijn septemberproject te werken. Gisteravond heb ik de laatste hand gelegd aan de Calimero tas, die ik in het thema beestenboel voor Faber heb gemaakt.
Posted using Mobypicture.com Mijn eerste 12m12p werkstuk is dus af. Ik ben er best trots op en tevreden over. Voor de stof heb ik een oude zwangerschapsbroek gebruikt. Calimero heb ik de droogvilt techniek aangebracht. Koord had mijn moeder nog liggen. Met textielstift Fabers naam erop gezet et voíla, onze kleine man heeft zijn eigen tas om mee te nemen naar het kinderdagverblijf. Ben benieuwd hoe de leidsters van zijn Calimero-groep de tas zullen vinden.

3 reacties leave one →
  1. lisettem1980 permalink
    26 september 2010 20:47

    hij is erg leuk geworden, Faber kan vol trots naar het kdv!! wwl patroon heb je gebruikt, ik moet voor Madeliefje nog een tas maken.

  2. 26 september 2010 20:50

    Wat is de tas ontzettend mooi en toepasselijk geworden! En wat fijn dat je je drukte, stress en verdriet mede kunt verwerken in je creativiteit. Dat het je even ontspant. Heel veel sterkte met het verwerken van het overlijden van je schoonvader.

  3. 27 september 2010 19:06

    Wat een mooie tas heb je gemaakt voor Faber.
    Knap dat je de tijd er evengoed voor hebt kunnen vinden.

    Heel veel sterkte met het verlies van je schoonvader.

Geef een reactie

