Skip to content

oude liefde roest niet, nooit niet

7 december 2010

Yehaaaw, hier word ik dus heel erg blij van. Morgen komt de nieuwe single van Duran Duran uit. Een week eerder dan gepland is All You Need Is Now al te downloaden via iTunes. Nou wilde ik eigenlijk vroeg naar bed, maar mooi niet. Ik wil om 0:00u meteen de iTunes Store in om AYNIN te kopen. Hebben, hebben, hebben… en dan nog 2 weken wachten en dan wordt het album gereleased!!! Het kan niet op.
De afgelopen weken heb ik al ene paar ‘gelekte’ tracks van het album gehoord. En dat smaakt naar meer. Veel meer! Dus laat de vlinders in de buik en de gekte maar komen. Ik ga me weer heerlijk onderdompelen in Duran Duran tonen en noten de komende weken. Het tienermeisje in mij mag zich weer een tijdje prominent op de voorgrond tonen. HA!

Nu is het nog wachten op nieuwe concerten. Wat zal het gaan worden? Kunnen we naar NL en BE, of moeten we verder, naar DE of UK? Spannend!

One Comment leave one →
  1. 14 februari 2011 10:50

    Duran Duran. Dat is lang geleden dat ik daar iets van gehoord heb. Ik vond ze ook best leuk (en mooi om naar te kijken …).

Geef een reactie

