Skip to content

paashaasfeest

20 april 2011

Dit jaar heb ik besloten van Pasen ook echt een feestje te maken. Voorgaande jaren lieten we het paaseieren zoeken aan de ene oma en het lekkere eten aan de andere oma. Thuis deden we dan niet veel meer als een gekookt eitje bij het ontbijt.
Maar ik heb de afgelopen weken zoveel inspirerende ideeën voorbij zien komen. Eitjes kleuren, versieren, verrassingen knutselen, snoepjes maken, decoraties… Mijn creatieve brein borrelt over.
Omdat er bij de oma’s al genoeg gesnoept zal worden, dus ga ik geen chocolade meer toevoegen. Maar ik ga wel cascarones maken. Eieren uitblazen, confetti erin, dichtmaken en versieren. In een mooi mandje, kleine verrassing erbij en dan lekker gek doen met het kapotmeppen van de confetti eieren. Ik denk dat bij deze onze eigen paas traditie is geboren.

No comments yet

Geef een reactie

