Skip to content

midmaand uitdaging

16 september 2011

Omdat ik op het digiscrap.nl forum de midmaand uitdaging van juli had gewonnen, mocht ik de nieuwe midmaand uitdaging voor september verzinnen. Ik was natuurlijk zeer vereerd om te winnen met de LO van Faber op Schiphol. Ik was er zelf ook heel erg tevreden mee, dus dan sterkt het je vertrouwen als ook anderen hun waardering uitspreken.
Nu moest ik dus een nieuwe opdracht verzinnen. Maar wat? Daar was ik gelukkig snel uit. Iedereen heeft wel een route die je regelmatig aflegt, van dagelijks naar je werk tot jaarlijks naar de camping. Ik heb mijn mede scrappers uitgedaagd om een LO te maken van zo’n route. Zelf heb ik deze LO gemaakt van ons wandelingetje naar school.
Ik ben heel benieuwd naar de inzendingen. Als ik op 15-10 een winnaar kies, laat ik dat ook hier weten.
Wil je meedoen of eens wat inspiratie opdoen, dan kun je je registreren op digiscrap.nl.

No comments yet

Geef een reactie

