Skip to content

digiscrap challenge

27 september 2011

Hoe leuk is dat? Aan het eind van een druk weekend het digiscrap.nl forum checken en zien dat je een uitdaging hebt gewonnen. Soms twijfel ik nog wel eens over de dingen die ik maak. Aard van het beessie, zullen we maar zeggen. Maar na zo’n berichtje kan je toch niet anders dan heel trots zijn?!
Deze keer moesten we een scrap lay out van iemand anders ‘liften’ oftewel namaken. Dat liften mag je naar eigen interpretatie doen. Je kunt de opbouw stap voor stap volgen, of er je eigen draai aan geven.
Zelf vind ik het erg leuk om te doen. Je wordt gedwongen om met andere ogen naar je scrapstash te kijken. Op die manier ontdek je vaak leuke ideetjes, die je dan zelf ook weer toe kan passen.
Deze lay out van Verels verjaardag was de winnaar. Het origineel kan ik hier helaas niet plaatsen, want dat was natuurlijk niet van mij.

One Comment leave one →
  1. 6 oktober 2011 14:54

    Heel leuk gedaan Anja! Je maakt prachtige dingen! Ik ga hier vaker even een kijkje nemen 🙂
    Groetjes en veel succes Femke (Dutchdots)

Geef een reactie

