Skip to content

CT member

7 oktober 2011

Een paar dagen geleden meldde ik het al trots op Facebook: Ik ben vanaf heden lid van het Creative Team van In A Blue Moon Designs. En dat betekent dat ik layouts maak met de digiscrap spulletjes die Hilde van der Sterren onder de naam In A Blue Moon Designs maakt. Haar shop is te vinden in de winkel van Digiscrap.nl. Ik hang daar nogal eens rond. Op het forum om mee te doen aan een van de leuke challenges. En anders is er vast wel iets in de winkel om aan mijn scrap voorraad toe te voegen.
Zodoende kwam ik de oproep voor een CT member tegen. Eerst nog getwijfeld, zal ik, kan ik, maar uiteindelijk toch de stoute schoenen aangetrokken. Ik kreeg een leuke mail terug dat ik ‘aangenomen’ was en ben meteen aan het werk gegaan.

Wat dacht je bijvoorbeeld van deze:
Ik hou van gerbera’s!
Deze had ik in het weekend aangeschaft om ons oude huis tijdens de OpenHuisDagen zo gezellig mogelijk te presenteren. Na afloop heb ik ze meegenomen en nu staan ze mooi te zijn in ons nieuwe huis. En natuurlijk maak ik er dan ook foto’s van.

En omdat het weer vandaag niet echt vrolijk stemde, heb ik nog eens door de vakantiefoto’s gekeken. Niet dat het nederlandse vakantieweer nou zo geweldig was, maar die woensdag was het lekker zonnig en dus heerlijk om op een Bosch terras van Bossche Koek te genieten.

Beide layouts zijn gemaakt met de Teaparty Collectie van In A Blue Moon Designs

No comments yet

Geef een reactie

