Skip to content

hoest proest cough

15 november 2011

Al ruim twee weken loop ik te blaffen. Het wordt ook steeds erger. En ik maar klagen over taai slijm. Aan mijn 2e fles hoestdrank, hielp ook niks.
Toen vanochtend zelfs Verel (5) zei: “mama, waarom hoest jij zoveel?” heb ik toch de huisarts maar eens gebeld.
Hoest al hele tijd, slijm wil niet los, hoestdrank helpt niet, is er iets sterkers? “Nee,” zei de assistente, “je kunt beter eerst naar je longen laten luisteren.” Die bleken schoon. Waarschijnlijk zit het probleem in de neus- en voorhoofdholtes. Nu heb ik een neusspray en tabletjes tegen het hoesten.
Hopelijk helpen die, want ik word gek van al dat hoesten en proesten.

I’ve been coughing my lungs out for the past 2 weeks. Even my daughter (5) said something about it. So I went to the GP. My lungs turned out to be clear. So instead of a cough medicin, I got a nose spray to help clear up the sinuses. Hopefully it will work.

No comments yet

Geef een reactie

