Skip to content

Project 366 week 1 tm 4

30 januari 2012

De eerste vier weken van 2012 zitten er op. Hoog tijd om te laten zien waar ik momenteel mee bezig ben. Mijn project 365 366 (schrikkeljaar, hè!) is goed op weg. Elke dag minstens 1 foto maken. Die digiscrap ik per week in een lay out, korte uitleg en wat embellishments (mooimakertjes) erbij en aan het eind van het jaar heb ik een boek vol. Het wordt een document van ons leven in 2012, de dingen die we als gezin doen, van alledaags tot bijzonder. Ik kijk er naar uit om het later met mijn kinderen door te kijken. “Oh mam, dat kon echt niet” “Wat heb ik daar nou voor kleren aan” “Kon je daar toen zomaar naartoe” “Da’s ouderwets”… kan je het je voorstellen? En hopelijk beleven ook mijn kleinkinderen of zelfs mijn achterkleinkinderen er ooit nog plezier aan.
The new year is well on it’s way with the first 4 weeks over. This year I am doing a Project 365 366 -leapyear- and loving it! It’s going to be a document of us, the way we live as a family, from our daily routine to the special occasions. I hope it will be a book that I can enjoy with my children when they grow older. And maybe even with my grandchildren.



No comments yet

Geef een reactie

