Skip to content

duurzaam wassen

24 maart 2012
tags:

Vorige week bij Waar in Rotterdam toch maar eens een setje Ecozone ecoballs meegenomen. Dan kan je wassen zonder zeep en wasverzachter. goed voor het milieu en je portemonnee.
Zojuist heb ik de eerste was aan gezet. Ecoballs gewoon in de machine erbij en wassen maar. Ik ben zo benieuwd naar het resultaat.
Stel je voor. De set kostte me € 17,95. De ecoballs gaan ongeveer 150 wasbeurten mee. Dat zijn er gemiddeld zo’n 3 per week als je voor een jaar rekent. Ik denk dat ik daar wel aan uit kom. Dat zijn heel wat euro’s die we op wasmiddelen gaan besparen. En wat denk je van gesjouw en gesleep met die zware flessen!
Nu geduldig wachten tot de wasmachine zijn programma afgewerkt heeft…
Oh, en nog een voordeel. De was kan buiten drogen met dit lekkere weer.

No comments yet

Geef een reactie

