Skip to content

*spring*

29 maart 2012

ZO!
Ik zet mijn tanden erin en ga ervoor. Wat nou depri, wat nou niet leuk. Mijn leven is oké!!! Wat wil ik nog meer?
Het is heel makkelijk om mezelf in de put te laten zakken. Dat is nu gedaan. Ik ben in het emmertje gestapt en takel mezelf naar boven.

Mijn motto voor 2012 is dat ik (weer) blij wil zijn. Nu is er al bijna een kwart jaar voorbij en ik laat mijn kop alweer hangen…? miks ervan. Ik schop mezelf onder mijn kont. Schud de watten in mijn hoofd op. Plak een mooie glimlach op. En leen een 7 mijls laars van Klein Duimpje. Baby stapjes doen de truc, maar vandaag is het tijd voor een grote sprong voorwaarts.

Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké! Mijn leven is oké!

One Comment leave one →
  1. 29 maart 2012 12:51

    \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

Geef een reactie

