Skip to content

25 years ago

9 mei 2012

Ik vond een paar van mijn facebook posts zo goed gelukt vandaag, dat ik ze in een blogje giet. Sommige mensen zijn opmerkzamer en beter met data als ik. Dus dat het gisteren 25 jaar geleden was dat ik mijn grote idolen Duran Duran voor het eerst live zag optreden… ik had het niet in de gaten. Andere dutch durannies wel, dus dat werd herinneringen ophalen. En dat doe ik dan weer graag. Zeker als het zulke leuke, bijzondere herinneringen zijn als die met dat concert te maken hebben.

Dus quote; unquote; hier komen ze:

“Dan is het voor mij alweer 25 jaar en 1 dag geleden. 😉 Ik moest en zou 7 mei, want die was als eerste aangekondigd, dus dat was het échte concert. *proest* Gekke puber. Ook nog maar net, want ik was tijdens het concert net 5 dagen 13. Heb zoveel mooie herinneringen er aan. De vrijdagavond dat ik stiekem naar Countdowncafé lag te luisteren en de concertagenda hoorde, helemaal hyper naar beneden rende en met de belofte dat we de volgende ochtend vroeg richting Ahoy zouden rijden voor de vvk ging ik weer naar bed.”

“Samen met papa die zaterdag naar Rotterdam. Boterhammetjes mee, thermos koffie en aansluiten in de rij dan maar. Als ukkie keek ik mijn ogen uit, en de verhalen van de oudere fans vond ik machtig. 3kaartjes kochten we, voor mij, mama en mijn tante. Toen het zover was, werd ik uit school meteen opgehaald. We hadden kaartjes voor de 2e ring volgens mij (zou mijn plakboek moeten pakken voor de kaartjes, maar ligt te ver weg)… Nee, 1e ring, maar helemaal achterin, dat was het. Van mijn verjaardagsgeld kocht ik een t-shirt en tourboek. Ik kon bijna niet geloven wat er allemaal gebeurde, was boos op mijn mama en tante dat die het ‘gewoon’ over schoenen hadden, maar was vooral heel druk om geen enkele toon en beweging te missen. Simoooooooooooonnn!!! 🙂 Sjemig… 25 jaar geleden alweer… Nog een paar jaar en ik neem de kinderen mee naar een DD concert. Kan niet wachten.”

 

 

No comments yet

Geef een reactie

