Skip to content

Vakantie scrappen

16 mei 2012

Wat is er toch veel inspiratie te vinden op het wereldwijde web! Ik kan me er helemaal in verliezen. Moet alleen wel opletten dat het niet bij inspiratie blijft en dat ik er ook echt iets mee ga doen. Mijn hoofd wordt anders zó vol.

Ik doe bijvoorbeeld heel veel leuke ideeën op via Craft Gossip, die ik volg op facebook. Vandaag bijvoorbeeld een link naar de blog van Awesomeness of Crafting over het geweldig leuke Vakantie mini album dat ze maakte en de Giveaway die daarbij hoort. Oh, ik zie landkaart motieven! Daar word ik zo blij van. Jij ook?

No comments yet

Geef een reactie

