Skip to content

frutsel de frutsel

2 augustus 2012

Mijn creatieve flow gaat als een trein de laatste weken. Het begon al een beetje voor de vakantie. En dus nam ik naar de camping een doos vol papierfrutselsspullen mee en een mandje vol haakmaterialen. Op onze rustige camping was het heerlijk om een uurtje of wat te zitten knutselen. Kinders en man naar het zwembad, zonnetje en vogelgezang erbij… wat wil je nog meer. Ik niets.

Thuisgekomen heb ik die lijn voortgezet. Toevallig kwam ik ook via twitter in contact voor een swap, dus dan moet je wel. En da’s zeker niet erg. Bovendien bracht Kokon Scrap-Art een nieuwe digiscrap kit uit, waarvoor ik ook enkele lay-outs te maken had.
Dat ik vorige week naar het Illustratie Etsylab ging, kwam dus ook nog eens heel mooi uit. De tafel vol papier, stempels, scharen, lijm, etc. Afgewisseld met het werken in Photoshop, of verder aan mijn haakwerkje tijdens Zomergasten. 

Hier een paar van de dingen die ik de afgelopen weken gemaakt heb. Twee van de vele scrap layouts, de eerste gaat over het tasje dat ik voor babyborn’s tutje haakte.

 

Ik heb ook nog een boel kaarten gemaakt, daar later foto’s van. Ohja, en voor de swap had ik de envelop al dichtgeplakt, voor ik bedacht dat ik er foto’s van had kunnen maken.

No comments yet

Geef een reactie

