Skip to content

Haak trio | Crochet trio

27 augustus 2012

image

Hergebruik, recycle, upcycle… maakt me niet zoveel uit hoe het genoemd moet worden, ik vind het leuk.
De laatste tijd kwam ik steeds meer opgesmukte glazen potten tegen. En omdat haken een makkelijke zomerhobby is (op een bankje, in de tuin, langs het water) heb ik mijn potjes van een gehaakt jasje voorzien. Tenminste, jasje nummer drie is nog in de maak.
Drie op een rij en dan een theelichtje er in. Wat zal dat mooi zijn.
———–
Recycling, upcycling, diy, it doesn’t really matter what term is used, I just know I like it.
Lately I’ve been coming across a lot of decorated jars. And as crocheting is an ideal summer craft (at the playground, in the garden, on the beach), I decided to give my jars a crocheted jacket. Number three is almost ready.
When the trio is complete I’ll put some tea-light candles in them. It will look lovely.

No comments yet

Geef een reactie

