Skip to content

Digiscrap.nl bestaat 5 jaar: fb/blogtrain

3 november 2012

Tis waar, ik loop een beetje achter met mijn berichten. Maar ik zal jullie niet vervelen met mijn volle agenda… ;-) 

Op 1 november 2012 bestond Digiscrap.nl alweer 5 jaar! Vijf jaar. Dat is geweldig. Via deze weg wil ik de oprichters, beheerders, designers en leden van harte feliciteren met het eerste lustrum. Dat er nog maar veel mogen volgen.

Bij een feestje hoort een traktatie. Daarom heeft Digiscrap een mooie ‘Party Time’ blog/facebooktrain georganiseerd. Stap op en neem onderweg de freebies van de diverse designers mee.

——————————————————————

Hip hip hurray!!! Digiscrap.nl is celebrating it’s 5th birthday. 

To thank their members they have created a lovely ‘Party Time’ blog/facebooktrain. Join in the fun, hop on the train and collect the freebies.

2 reacties leave one →
  1. 3 november 2012 22:36

    Heeey wat onzettend leuk dat jij ook een blog hebt, ik was hier nog helemaal nooit geweest!!! Dankjewel dat je ons hebt genoemd, ben blij dat je de freebie leuk vindt!!!
    groetjes Anita

Geef een reactie

