Skip to content

Double Do XL, die wil ik wel

30 november 2012

En nee, niet voor mezelf, maar voor mijn mama. Dus allemaal mondje dicht, niet verklappen.
Op het blog van Petra de Peffer kwam ik deze mooi kans tegen. Als haar blog 1200 volgers heeft, mag zij de Double Do XL weggeven.
Double Do XL
Hoe gaaf is dat? Oh, en als ik daar mijn moeder blij mee kan maken, spring ik een gat in de lucht. Ze heeft mij en mijn zus allebei een snijmachine gegeven. Dat is super, maar nu is ze dus steeds van een van ons afhankelijk om leuke figuren, labels, frames etc. te snijden. En we wonen niet naast de deur, wat in zo’n geval knap lastig is.
Zit ze daar aan haar knutselbureau, bezig met een kaart, bedenkt ze iets dat ze wel zou kunnen gebruiken… Dan moet ze mij gaan bellen, uitleggen wat ze bedoelt, hopen dat ik precies de juiste kleur cardstock of papier heb, wachten tot we weer eens bij elkaar komen en dan kan ze pas verder. Voor wie ook regelmatig frutselt, dat is heel frustrerend. Voor wie niet frutselt, geloof me, het is heel frustrerend.😉
Dus daarom zou het geweldig zijn als ik voor haar de Double Do XL kan winnen. Dan kan ze voortaan zelf direct stansen wat ze wil.

No comments yet

Geef een reactie

