Skip to content

zo leuk als je iets wint

3 april 2013

Nou de week is nog maar halverwege en ik ben al gelukkig gemaakt met 2 prijzen!
Zo deed ik vorige maand mee aan de DutchDares jubileum bloghop. Leuk! Vooral ook om al die inspiratie van andere scrappers en crafters te zien. Man, wat heb ik de afgelopen jaren eigenlijk veel gemist. Ik was vooral bezig met digiscrappen. Dat vind ik ook leuk, maar ik heb al het andere frutselen behoorlijk verwaarloosd.
Via de bloghop alweer veel inspiratie opgedaan en …drumroll plz… ook nog een prijs gewonnen op het blog van Marsha. Twee schitterende magazines mag ik binnenkort in de bus verwachten.

En als ik het dan toch over digiscrappen heb. De paashaas had op Digiscrap.nl een paar paaseieren verstopt. Ik vond ze alle zes en scrapte zelf ook nog een feestelijk ei. Maandag werd ik als gelukkig winnaar getrokken van een shopbon van €12,50! Wat een bof.

2 reacties leave one →
  1. 4 april 2013 23:29

    😀

  2. 6 april 2013 11:23

    van harte gefeliciteerd!

Geef een reactie

