Skip to content

Wekelijkse Kleurenchallenge | Kick off

2 september 2013

Zo vaak hoor ik mensen zeggen: ‘Ik ben niet creatief’. Ik geloof dat niet. Iedereen heeft minstens een beetje creativiteit in zich. De truc is om het te laten werken.
Om te bewijzen dat dat zo is, ga ik jullie uitdagen. Vanaf nu tot het eind van oktober kies ik iedere week 3 kleuren. En ik daag jullie uit om iets met die kleuren te doen.
Gebruik de kleuren om je outfit te kiezen, een must te breien, een boodschappenlijstje te schrijven, enkele lucky stars te origami-en of om een brief te schrijven. Je kunt een foto maken van spulletjes die je in huis vind in die kleuren, een tekenin of schilderij maken, of een boeket bloemen uitzoeken. Misschien kun je de lunch of het diner in de drie kleuren bereiden, of bij het huishouden alleen producten met de kleuren van de week gebruiken. Maak een collage met plaatjes uit tijdschriften, hang wat nieuwe foto’s nieuwe aan de muur, maak een slinger of orden je boekenkast geïnspireerd op deze kleuren.
Alles kan. Alles? Ja, alles. En probeer er een beetje lol in te hebben, het is geen verplichting.🙂

Maak een foto van wat je met de kleuren van die week maakt, en laat een linkje achter in de comments van de betreffende week. Of plaats de foto op mijn facebookpagina.
De eerste kleurenuitdaging start vandaag 2 september en de laatste (van acht in totaal) wordt op 21 oktober gepost. Alle uitdagingen sluiten eind oktober, zodat je mee kan doen in je eigen tempo. Je hoeft niet aan alle 8 uitdagingen mee te doen, er is geen goed of fout, er zijn winnaars en al helemaal geen verliezers, iedereen krijgt een eervolle vermelding. Aan het eind verzamel ik alle projecten om een mooi overzicht te maken van a jullie creativiteit.

Geef een reactie

