Skip to content

Groeps giveaway herfst editie

21 september 2013

Vandaag heb ik een geweldige giveaway voor jullie in petto. Dat is op zich al leuk natuurlijk. Maar als creatieve bloggers het samen organiseren is dat nog veel leuker. Daarom presenteren we vandaag de groeps giveaway, herfst editie. Op ieder blog vind je een giveaway, een pakketje creatieve spulletjes, zoals stofjes, papier, lint, wol, tape, stempels. Verderop in deze blogpost vind je het rijtje blogs die meedoen.

Ik wil eerst even wat meer vertellen over waarom ik meedoe. In de eerste plaats om mijn lezers iets leuks te bieden. Natuurlijk! Maar ook om mijn plannen te vertellen.
Sinds februari dit jaar ben ik mijn baan kwijt. Op zich in deze tijd niet vreemd, want er zijn velen die met mij in hetzelfde schuitje zitten. In mei werd ik 39, nog een jaar dus tot ik 40 word.
De combinatie baan kwijt en mijn laatste jaar als dertiger heeft ervoor gezorgd dat ik een soort nu-of-nooit-gevoel kreeg. Daarom ben ik nu bezig om als creatief ondernemer aan de slag te gaan. Zo open ik binnenkort een designershop bij Digiscrap.nl. Daarnaast heb ik de eerste stappen gezet om een Etsy shop te openen. Ik ben workshops aan het voorbereiden, ik ben mijn blog veel actiever gaan bijhouden en organiseer momenteel een kleurenchallenge. Ander plannen zijn om regelmatig inspiratie en tutorial video’s te maken en online workshops te gaan aanbieden.
Het is echt een hele exercitie, de overgang van Frutselke, zoals ik nu nog op heel veel plekken te vinden ben, naar Anja Wens Designs. Zo is er al een twitteraccount en een facebookpagina, maar een nieuwe website nog niet. Werk in uitvoering dus. En jullie zijn allemaal van harte welkom om mijn grote en klein stappen in dit avontuur te volgen. Deadline is 2 mei 2014, mijn 40ste verjaardag, dan moeten alle onderdelen, (website, shops, workshops, video’s, etc) up and running zijn.

En dan nu waar het allemaal om gaat: mijn giveaway!!!

groepsgiveaway092013_totalgroepsgiveaway092013_pieces

In het pakketje zit een handgemaakt minifotolijstje, een handgemaakte matchbox met daarin een kleine verrassing, een klein journal/inspiratie/foto album, drie mooie papers 6*6inch, een zestal lettertang tapejes om bij je foto’s te plakken, op een kaart of in je agenda en een setje van 5 handgemaakte giftbags (op de foto een voorbeeld, het setje wordt naar wens van de winnaar gemaakt).

groepsgiveaway092013_giftbags

Wat moet je nu doen om kans te maken op deze giveaway? Laat een reactie achter bij deze blogpost, waarin je vertelt wat voor creatieve dingen jij doet. Wil je een extra kans maken, wordt dan volger van mijn twitter account: @AnjaWensDesigns of like mijn facebookpagina: AnjaWensDesigns. Beide mag natuurlijk ook, het blijft dan
wel tellen voor 1 extra kans, dus max 2 kansen per persoon. Meld ter controle in de reacties hieronder je volg en/of like, inclusief accountnaam.

De give away loot door tot 5 oktober 12:00u. Dan gaan alle namen in de hoge hoed en laat ik een onschuldige hand (die van mijn dochter) de winnaar trekken, die om 17:00u bekend wordt gemaakt.

En hier is dan de lijst van creatieve bloggers, waar je al die leuke giveaways kunt vinden. Veel plezier met lezen en wie weet ontvang je over een paar weken een leuke pakketjes thuis.

Epsiej: www.epsiej.wordpress.com
Stephanie: candy-addict.org
Frutselke/Anja Wens Designs: www.frutselke.nl
Mijn Thuis Gevoel: www.mijnthuisgevoel.nl
Renske Hoekzema: renskecreatief.blogspot.com
Your Daily Intake: www.yourdailyintake.com
Mariska0810: ikverteljeovermijnnieuweleven.wordpress.com
MissHoneybird: misshoneybird.blogspot.nl
Artasja: www.artasja.com
Zjizjipke: zjizjipke.blogspot.com

44 reacties leave one →
  1. Jikke permalink
    21 september 2013 14:26

    Wat een leuke give-away. Ik ben dol op opschrijfboekjes ed, altijd handig voor een vergeetachtig mens als ik🙂 Ik ben zelf vooral aan het haken en leer nu ook naaien.

    • 23 september 2013 15:21

      Opschrijfboekjes zijn zeker leuk Jikke. Houd de website dan goed in de gaten, want ik ga zelf ook hele leuke boekjes maken.

  2. 21 september 2013 16:56

    Leuke spulletjes! Ik heb laatst wat spullen geverfd met krijtbordverf, en ik maak vaak collages. Verder maak ik heel vaak nail arts, ik vind dat dat ook wel bij creatief hoort🙂
    Ik doe ook wel eens DIY’s zoals armbandjes maken en ik vind het heel erg leuk om dingen leuk neer te zetten en gezellig te maken.

    • 23 september 2013 15:22

      Nail art is zeker creatief, Isabel. Ik kijk mijn ogen soms uit wat er allemaal op de nagels gelakt wordt. Helaas niets voor mij, heel lang nagelbijter geweest.

  3. 21 september 2013 17:06

    Hoy! Wat een leuke spulletjes ga jij weg geven. Ik zal je volgen op @AnjaWensDesigns en dit bericht rt ten. Veel geluk met de nieuwe weg die je bent ingeslagen.

  4. 21 september 2013 17:20

    Wat een leuke dingen geef je weg. Ik kom hier even kijken via Stephanie. Leuk om je te blijven volgen. Ik ga je zo in de feedreader zetten.
    Ik ben momenteel twee dekens aan het haken. Best wel een werkje maar wel erg leuk om te doen.

    • 23 september 2013 15:24

      Gehaakte dekentjes vind ik ontzettend mooi. Kijk er altijd met bewondering naar. Ik haak afentoe ook, maar dan de kleine projectjes. Klaar in een avondje, zeg maar.

  5. 22 september 2013 10:03

    Tja, wat doe ik niet…. snail mailen, naaien, borduren, meubels opknappen, sierraden maken, knutselen, heb laatst van alles gekocht om te haken, maar ben er nog niet aan begonnen, tekenen, kaarten maken. Ik ben tweelingen van sterrenbeeld, en nog al snel verveeld en toe aan andere dingen dus spring vaak van de hak op de tak!

  6. 22 september 2013 11:15

    Wat ontzettend gaaf die groepsgiveaway, ik kan het natuurlijk niet laten om bij iedereen ook te kijken wat er weg word gegeven.😉 Ik ben op het moment heel druk met haken. Ik ben afgelopen 19 juni getrouwd, en daar hebben de ceremoniemeesters gezorgd dat ik een mand vol wol heb gekregen (iedereen mocht een bolletje wol meenemen!). Dus ik heb thuis echt een grote mand met wol, ook natuurlijk mijn eigen wol wat ik al had. En gisteren heb ik mijn 30ste verjaardag gevierd, en daar heb ik ook ontzettend veel wol gekregen. Dus ik ben echt een wolverslaving. (ook knopen, en belletjes en lintjes)😉

    Vroeger was ik meer van de kaarten maken, en was dol op papier en plaatjes. Maar dat vind ik niet meer zo heel erg leuk!😉 wie weet komt dat ooit nog weer.😉

    ik ga je zeker volgen, want ik ben erg benieuwd wat jij allemaal maakt en doet!😉

    Groetjes Geeske

    • 23 september 2013 15:26

      Nog gefeliciteerd met je huwelijk en verjaardag. Wat een ontzettend leuk idee van je ceremoniemeesters om iedereen een wolletje mee te laten brengen!

  7. 22 september 2013 11:22

    WAUW, wat heb je een inspirerend blog!! En wat SUPER van je, dat je van de nood een deugd maakt. Knap hoor!! Ga je stappen volgen. Ben benieuwd naar meer.
    Ik heb een berichtje achter gelaten op facebook (en geliked) en ben volger geworden via bloglovin.
    Je give-away vind ik echt te gek, zou erg goed van pas komen, waag dus graag een kansje.

  8. 22 september 2013 11:38

    Ahum, daar ben ik weer!
    In mijn enthousiasme vergeten te schrijven waar ik me zoal mee bezig hou.
    Ik ben in jan. van dit jaar gestart met een eigen blog. Dat had nogal wat voeten in aarde want ik ben niet echt een genie (erg zacht uitgedrukt!) in het omgaan met de computer. Maar goed, eind januari was ik dan ook ‘in de lucht’.
    Ik vind erg veel dingen leuk: werken met papier, vilt, stof, hout. Ik zag bij andere bloggers prachtige haaksels voorbij komen en als uilen gek leek het me geweldig om een uiltje te kunnen haken. Een haakboek was snel aangeschaft maar bood -voor mij althans- weinig soelaas. Dan maar op you-tube filmpjes bekeken. Echter, mijn werkje zag er heel anders uit dan op het filmpje. Tijd dus om een s.o.s op mijn blog te plaatsen. Zo ben ik bij Renske( 1 v/d 10 deelneemsters van deze groepsgive-away) terecht gekomen. En man, man, toen ik het eenmaal onder de knie had was -en ben- ik niet meer te stoppen!! Wat is dat verslavend zeg!! Mijn haaksels zijn te bewonderen op mijn blog: http://decreatieveuil.blogspot.nl
    Maak ook dingen op bestelling en door mijn give-away afgelopen aug. begint dit nu aardig te lopen. Vind ik echt SUPER leuk. Had niet gedacht dat het bloggen me zoveel plezier zou brengen en dat ik er zulke leuke contacten aan over zou houden. Kortom: Bloggen maakt van mij een BLIJ mens!!

    • 23 september 2013 15:29

      Dankjewel voor je uitgebreide reactie(s). Ja, bloggen (en ook andere social media0 hebben mij ook al heel veel leuke contacten opgeleverd. Ik heb al even rondgekeken op je blog. Wat een leuke dingen maak je.

  9. Suzan Langebeeke permalink
    22 september 2013 19:14

    halloo,
    wat een leuke winactie!!
    ik hoop dat ik een keertje win!!!
    ehm wat voor creative dingen ik maak?
    heeel veel, ik snailmail, maak sieraden, vriendschapsarmbandjes
    bak dingen, stempels maken, gewoon lekker plaatjes knippen en plakken,
    tekenen, schilderen, haken en schrijven

    groetjes Suzan

  10. 23 september 2013 08:57

    Hoi, allereerst heel veel succes gewenst met de nieuwe stap in je carrière! Verder waag ik graag een gokje door deel te nemen aan je Give Away. (ik ben je ook op twitter gelijk maar gaan volgen, leuk). Zelf ben ik een echte tekenaar, er gaat geen dag voorbij waarop ik niet teken en daarnaast blog ik vrij fanatiek. Neem vooral eens een kijkje als jet het leuk vindt op mijn blog of op pinterest http://www.pinterest.com/fotootjevandaag/fotootje-vandaag-maakt/

  11. 23 september 2013 09:35

    Wat een leuke actie. Ik ben jou gaan volgen op Twitter. (BiancaBoonstra) En ik ben actief in het handwerk… breien/haken enzo.

  12. 23 september 2013 09:51

    Oh wat gaaf, ik wil wel een kansje wagen :)) en ik volg je al op FB en volgens mij ook op Twitter…

    • 23 september 2013 09:52

      Oh, en wat ik allemaal doe? Volgens mij weet je dat wel zo’n beetje. Naaien, haken, breien, met papier… ik wil gewoon alles willen en kunnen en doen :))

      • 24 september 2013 11:22

        Haha, ja, wat doe jij eigenlijk niet hé.🙂 Leuk dat je ook een kansje waagt.

  13. Kimberly permalink
    23 september 2013 11:32

    Zo’n mooie spulletjes!
    zelf ben ik vooral creatief met papier en stof en maak ik vaak juweeltjes🙂

  14. 23 september 2013 12:27

    Ik doe graag mee met je give away!

    Wat ik doe van creatieve dingen?
    Naaien, stempels maken, heel soms nog eens vilten, mijn kinderen hun creativiteit zo veel mogelijk prikkelen,…. en de mijne ook wel!
    Groetjes
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    • 24 september 2013 11:19

      Klinkt leuk. Ik knutsel ook graag met de kinderen. Ze zijn nu vooral gek op het origami boek van de bieb.

  15. 24 september 2013 09:08

    Ik doe graag mee met je give-away. Ik volg je twitter via @_Tinke_
    Veel succes met de nieuwe uitdaging ook!
    Tinke

  16. 25 september 2013 02:21

    Ik kwam hier terecht via Renske. Wat maak jij mooie dingen! Zelf maak ik papier en boekjes. Ik haak ook amigurumi. Ik doe graag mee voor die mooie spulletjes te kunnen winnen hoor! Altijd leuk om iets te winnen wat een ander met liefde maakte… Ik ben je ook gaan volgen, zodat ik hier niets meer mis…

    Groetjes,
    Jeanine

    • 4 oktober 2013 09:29

      Dankjewel voor je compliment. Amigurimi zijn zo leuk. En er zijn zoveel variaties,dat je ook niet snel uitgehaakt bent.😉

  17. 25 september 2013 19:07

    Ik zit een bericht te tikken en zie het niet meer, dus nog een keer, succes met je leuke plannen, maak je dromen waar!
    Ik doe graag mee

    • 4 oktober 2013 09:30

      Oh vervelend als dat gebeurt. Fijn dat je toch nog de moeite nam voor een nieuwe reactie. Dankjewel Tineke.

  18. 27 september 2013 20:17

    Hallo Frutseke, wat een gave actie! Via Renske kom ik bij jou terecht! Die leuke spulletjes van de give away kan ik heel goed gebruiken!! Mijn interesses zijn: eigenlijk alles zoals je kunt zien in mijn blogjes. Dus Frutselke, ik die heel graag mee!!!!!!!

  19. 29 september 2013 16:14

    Hoi, Via mijn eigen blog deed je mee aan mijn give away. Ik dacht doe ook een kijkje bij jou. Wat een spannende periode ben je mee bezig. Leuk joh, ik ga je volgen zodat ik meemaken wat er allemaal gebeurd. En lijkt me leuk om mee te doen aan je giveaway!
    groetjes
    Kristel
    (mijn thuisgevoel)

    • 4 oktober 2013 09:38

      Wat is het leuk hè, die groepsgiveaway! Er worden zoveel leuke dingen weggegeven. Dankjewel voor het volgen.

  20. Valerie permalink
    4 oktober 2013 00:01

    Via deze give-away ben ik op je blog terecht gekomen en het lijkt hier een leuk plekje te zijn🙂
    ‘k Ga je blog dus zeker in het oog blijven houden!
    Zelf hou ik van veel verschillende creatieve bezigheden: art journaling, fotografie, schrijven, naaien, haken, …

    • 4 oktober 2013 09:39

      Klinkt heerlijk Valerie, art journaling, fotografie. Dan zul je hier vast een boel inspiratie op kunnen doen.

  21. 4 oktober 2013 19:27

    Wat een heerlijke creatieve blog schrijf je! Ik ben je meteen gaan volgen via Bloglovin en Facebook. Zelf ben ik ook best creatief. Voor mijn blog bak ik koekjes, taarten en cupcakes, waarbij ik het vooral ook leuk vind om alle versieringen zelf te maken. Verder vind ik het heerlijk om kaarten te maken en te fotograferen.
    Super leuk deze giveaway, hier doe ik graag aan mee🙂.

    Groetjes, Ellen

  22. 4 oktober 2013 22:23

    Ik volg je blog nu alweer een tijdje en volg je, volgens mij, ook al op Twitter. Zo niet, dan nu zeker wel! (tweehonderd34) Je wilde graag weten welke creatieve dingen ik doe. Helaas minder dan ik graag zou willen doen. Ik zit vol met plannen en ideeën en sommige voer ik al uit. Zo ben ik graag bezig met snail mailen, swaps, het leren naaien en haken, maar doe ik ook creatieve dingen tussendoor, maar dat zijn (nog) niet echt dingen die het vermelden waard zijn.

    Ik moet zeggen dat je giveaway wel ontzettend gaaf is. Je plannen zijn nog gaver en ik wens je heel veel succes met het uitwerken van alles. We zullen het op 2 mei 2014 allemaal gaan zien.

    • 4 oktober 2013 23:40

      Wat mij betreft zijn alle creatieve dingen het vermelden waard, Maaike. Ben blij met en trots op alles wat je maakt en onderneemt. Volgens mij ben je hartstikke leuk bezig.

Geef een reactie

