Skip to content

Groepsgiveaway winnaars!

5 oktober 2013

Daar ben ik dan met de bekendmaking van de winnaars van de groepsgiveaway. Winnaars? Ja, inderdaad winnaarS. Ik heb zoveel leuke reactie gehad en dat waardeer ik enorm. Daarom wilde ik nog iemand extra blij maken met een troostprijs: een setje giftbags.

Vanmiddag was het zover, er gingen maar iefst 31 lootjes in de pet (bij gebrek aan een hoge hoed) en twee onschuldige handen (die van mijn kinderen) trokken de twee winnende namen. Rappapaaaapapaaaa rapapaaappaaaa……….
giveaway_winnaar

Het giveaway pakket is voor Maaike en de troostprijs is voor creadientje. Gefeliciteerd dames. Nemen jullie even via e-mail contact met me op?

No comments yet

Geef een reactie

