Skip to content

Wekelijkse Kleurenchallenge | Week 7 | Weekly Colourchallenge

14 oktober 2013

De voorlaatste kleurenchallenge alweer. Het is toch best snel gegaan met deze reeks kleurenuitdagingen. Voor de kleuren van deze week ben ik nog even teruggegaan naar het kleurenwiel, waarover ik vorige week vertelde. Deze keer heb ik drie naast elkaar liggende kleuren gekozen. Je kunt binnen zo’n kleurgroep erg goed met tinten variëren, wat heel veel mogelijkheden biedt. De kleuren voor deze week zijn:


blauw
groen
geel

The colourchallenges are almost at an end. After this ther’s only one more to come. For this weeks colours I went back to the colourwheel that I told you about last week. This time it’s three colours that are side by side on the wheel. The great thing is you can vary the shades within such a colourgroup, which gives you plenty of possibilities. The colours for this week are:


blue
green
yellow

weeklycolourchallenge_week07

Ik ben van plan om vaker een reeks als deze te maken. Een paar weken achter elkaar opdrachten/uitdagingen rond een bepaald onderwerp.
Nu hebben aan deze kleurenchallenges nog niet zoveel mensen meegedaan, maar dat is niet erg. Ik blijf timmeren aan de weg om meer naamsbekendheid te krijgen en mezelf en Anja Wens Designs in the picture te zetten.
Wel zou ik het leuk vinden om tips te ontvangen. Op welk creatief vlak zou je uitgedaagd willen worden? Is het leuk om een paar weken achter elkaar challenges te krijgen, of heb je graag langere tijd om met een uitdaging aan de slag te gaan? En is er behoefte aan onderwerpen/uitdagingen voor gevorderden? En de manier van deelnemen -een foto plaatsen op facebook of een link naar een foto in de reacties zetten- werkt dat prettig? Misschien kan je aangeven waarom je juist wel of niet hebt meegedaan aan de kleurenchallenges? Schroom niet, ik lees graag je reacties en daar mag (moet! 🙂 ) je helemaal eerlijk in zijn. Ook ik ben natuurlijk nog zoekende naar de ideale weg voor dit soort uitdagingen. En van feedback leer ik ook weer.
Ik vond het in ieder geval erg leuk om deze uitdagingenserie te maken en jullie creativiteit aan te wakkeren of te verdiepen.

I want to put together more series like this one. A couple of weeks in a row with assignments/challenges on a specific theme or subject.
Now there weren’t that many participants yet, but that doesn’t matter. It’s an ongoing process. And I keep working to make a name for myself and get people to know me and Anja Wens Designs.
I would really appreciate it, if you would give some feedback. In what creative way would you like to be challenged, what creative subjects would you like to explore? Do you like to have a series of weekly challenge or would you like to have more time to work on one subject or theme? Or maybe you would like to see more advanced subjects? And how about the way in which you can particpate -posting links to photos in the comments or posting you pictures on facebook– does that work for you? Coud you tell me why you did or did not participate in the colourchallenges? Don’t worry, you can (must! 🙂 ) be completely frank with me. I am still searching for the best way to post these kinds of challenges. And I can learn so much from your feedback.
I had a lot of fun putting together these colourchallenges and jumpstarting and challenging your creativity.

Volgende week de laatste uitdaging. Het belooft een hele speciale te worden. Alle challenges zijn open tot eind oktober en je kunt iets inzenden voor eender welke week.
Verdere uitleg over de kleurenchallenges: kleurenchallenge | kick off

Next weeks will be the last challenge. I promise it will be a special one. Remember all challenges will be up until the end of Octobre. And you can make something for any week you like.
Further details on the coloourchallenges: colourchallenge | kick off

No comments yet

Geef een reactie

