Skip to content

Wekelijkse Kleurenchallenge | Week 8 | Weekly Colourchallenge

21 oktober 2013

Week 8 is de laatste kleurenchallenge van deze reeks. Heb je er veel van geleerd, je creativiteit een beetje wakker kunnen schudden? Vertel het in de comments, ik hoor het graag.
Deze laatste week heb ik een bijzondere uitdaging voor jullie. Ik geef jullie slechts twee kleuren in plaats van drie. Bovendien geef ik hele specifieke kleuren, waar je niet veel vanaf kunt wijken. En dan die derde kleur? Die mag je zelf verzinnen, maar wel met een beperking: geen wit of zwart. De twee kleuren die je van mij krijgt, zijn:


hazelnoot
aubergine

Week 8 will be the last colourchallenge in this series. Have you learned a lot, been able to wake up your creativity a bit? Tell me in the comments, I would love to know.
This last week I have a special challenge for you. I am giving you only two colours instead of three. Not just that, they are also very speific colours, that you can’t differ from too much. And the third colour? That’s the one you get to choose yourself, with one limitation: no white or black. The two colours that I’ve got for you are:


hazelnut
eggplant/aubergine

hazelnoot_aubergine

Om de derde kleur te bedenken kun je gebruiken maken van je fantasie, het kleurenwiel, je omgeving, tijdschriften, winkeletalages, kunstwerken. En als je dan je kleurentrio compleet hebt, dan ga je natuurlijk nog iets maken, verzamelen, fotograferen. Ik ben zo benieuwd welke kleuren jullie gaan combineren. Veel succes!

To come up with the third colur you can use your imagination, the colourwheel, your surroundings, magazines, shopfronts, art. After you’ve completed your colourtrio, use them for a project. Carft something, make an arrangement or fotograph your colourcombination. I am looking forward to seeing which colours you will choose.

Denk eraan dat alle challenges zijn open tot eind oktober en je kunt iets inzenden voor eender welke week.
Verdere uitleg over de kleurenchallenges: kleurenchallenge | kick off

Remember all challenges will be up until the end of Octobre. And you can make something for any week you like.
Further details on the coloourchallenges: colourchallenge | kick off

2 reacties leave one →
  1. 21 oktober 2013 22:22

    Vond de kleurenchallenge echt heel leuk bedacht. Als ik meer tijd had had ik zeker mee gedaan,,,

  2. 21 oktober 2013 22:24

    waarom ontdek ik dit nu pas? wat een gaaf project! eens kijken of ik nog iets kan doen voor het eind van de maand!

Geef een reactie

