Skip to content

Nieuw | Xmas Doodles | New

21 december 2013

Jullie mogen het best weten. Ik wilde zo graag wat leuks voor de kerst ontwerpen. Toch wilde er maar niets uit mijn handen komen,tenminste niet iets waar ik tevreden over was. Tot ik vorige week, zondagavond, ineens inspiratie kreeg: leuke kerstboompjes doodelen. En zie hier: Xmas Doodles, mijn nieuwste kit.
Maar liefst 16 handgetekende kerstboom doodles, die een gezellig element zijn in je december memories, je kerst lay outs en op kerstkaarten. En je kunt de doodles makkelijk kleuren om ze nog persoonlijker te maken.
Vanaf vandaag zijn de Xmas Doodles verkrijgbaar in mijn Digiscrap winkel. Zoals gewoonlijk ontvang je het eerste weekend 20% korting. En omdat het bijna kerst is, heb ik besloten de korting door te laten lopen tot en met tweede kerstdag. Dus tot en met 26 december 2013 kun je de Xmas Doodles aanschaffen voor deze gereduceerde prijs.

Vrolijk Kerstfeest!

Xmas Doodles Preview

itschristmass

I have to admit something. I really wanted to design something for the holidays. But I had a hard time finding the right creative spirit and I just couldn’t come up with something I was happy about. Until Sunday evening, last week, when I had a sudden rush of inspiration: doodle some fun christmastrees. So here it is: Xmas Doodles, my latest kit.
There are as many as 16 handdrawn christmastrees in this kit. They will look great in your december memories, on your christmas layouts and your christmas cards. And the doodles are easy to recolour in order to personalize them.
The Xmas Doodles are available as of today at my Digiscrap store.
As usual, you get 20% off during the first weekend. And because it’s almost Christmas, I have decided to extend the discount until Dec 26.

Merry Christmas!

No comments yet

Geef een reactie

