Skip to content

Speciale nieuwjaarsaanbieding: Memory Jar.

31 december 2013

De laatste dag van het jaar, we zwaaien 2013 uit. Vanavond doe ik dat met mijn gezin lekker samen thuis. We maken onze Memory Jar van 2013 open en bekijken alle briefjes, kaartjes en dingetjes die we er dit jaar ingestopt hebben. Het duurt nog een paar uur, maar ik kijk er al ontzettend naar uit.
Voor 2014 staat er al een nieuwe klaar waar we al die kleine alledaagse geluksmomentjes van 2014 in gaan doen, zoals de eerste lentezon, of het logeerpartijtje bij oma, gezellige visite of een lieve kaart. Al die kleine herinneringen die zo gewoon lijken en makkelijk ‘vergeten’ worden, zijn dankbare momenten die het leven waardevol maken. En juist daarom is het goed om ze aan het eind van het jaar, of dat nu goed of slecht of iets ertussenin was, nog eens voorbij te laten komen.

Voor wie in 2014 ook zo’n herinneringen potje wil starten heb ik iets moois bedacht. Ik heb na de wintermarkten van december hier nog een paar potjes staan. Mooie memory jars, klaar voor gebruik en voorzien van uitleg. Voor slechts €14 incl verzendkosten kun je deze laatste memory jars bestellen. Hoe? Stuur een mail naar info@anjawens.nl met daarin je naam, adresgegevens en een eventuele voorkeur welk potje je graag zou ontvangen. Maar… eerst komt, eerst maalt. Ik zal het zo goed mogelijk bij proberen te houden en het zsm vermelden als een potje ‘verkocht’ is.
Je ontvangt van mij dan de betaalgegevens en zodra de betaling binnen is, gaat het pakje naar het postkantoor. Doe je dit voor vrijdag 16:00u, dan heb je jouw memory jar alsnog in het weekend in huis.

Wil je wel alvast briefjes gaan schrijven? Maak je zelf een memory jar of heb je al een herinneringen potje? Om de jaarwisseling te vieren zet ik vanavond om 00:00u een leuke printable online, waarmee je altijd fijne briefjes hebt om die kleine geluksmomentjes op te schrijven.

Dit zijn de Memory Jars!!! Elk herinneringen potje is uniek en voorzien van uitleg. Ook leuk om cadeau te geven. Nu voor maar €14 en dat is inclusief (!) verzendkosten. Bestellen kan via info@anjawens.nl.
memoryjar01 memoryjar02 memoryjar03
memoryjar04 memoryjar05 memoryjar06
memoryjar07

No comments yet

Geef een reactie

