Skip to content

Ik houd van leren | I love to learn | part 1

28 januari 2014

Als het aan mij lag, zou ik voor altijd student blijven. Nieuwe technieken en vaardigheden leren, kennis verharen, daar hou ik van. Ik heb de nodige uren op avondschool doorgebracht om kennis op te doen die ik in mijn vak van boekhouder kon gebruiken. De laatste tijd ligt de focus vooral op het aanleren van meer en nieuwe creatieve technieken.

If it were up to me I would be a student forever. Learning new techniques and skills, gaining knowledge, I love it. I’ve spent many years in evening school gaining professional skills that I could use in my bookkeeping carreer. Lately I am focussing on learning more and new creative techniques.

Vorige maand nam ik deel aan een geweldige online doodle workshop van  Dawn DeVries Sokol: 12.31.  We begonnen met het helemaal zelf maken van een journal. En daarna kregen we iedere dag een prompt/onderwerp om de maand december te doedelen. Ik heb nooit een hoge pet op gehad van mijn tekentalent, maar het doodlen was zo leuk! En ik heb veel meer teken vertrouwen gekregen. Om dat vast te houden, ben ik aan een doedel Project 365 begonnen. Je kunt mijn dagelijkse doedel volgen via Instagram: AnjaWensDesigns.

 Last month I did a great online doodle workshop by Dawn DeVries Sokol: 12.31.  We started by making a journal from scratch. Then all through december she gave a prompt every day that you could use to doodle your way through december.  I never thought much about my drawing abillities, but doodling was so much fun. And it gave me a lot of confidence. To keep it up, I am now doing a doodle-a-day Project 365. You can follow my daily doodles on Instagram: AnjaWensDesigns.

Dit is een collage van enkele pagina’s in mijn december doedel journal.

Here’s a collage of some of the pages in my doodle december journal.

1231_collage

En dit is een collage van een week #dagelijksedoedel.

And here is a collage of one week #doodleaday.

doodleaday_collage

Geef een reactie

