Skip to content

Valentijn | Giveaway

10 februari 2014

Sorry, due to postal restrictions this giveaway is only available in the Netherlands.

Heb jij die geweldige Valentijn tutorial al gezien? Mooie kaarten zijn het, hè!

Wil je wel zo’n prachtige kaart aan je lief sturen, maar heb je niet de tijd om er een te maken? Dan heb ik nu een hele leuke giveaway voor je. De kaarten die ik maakte voor de tutorial geef ik weg. En dat ga ik op een speciale manier doen. Want als je wint, stuur ik de kaart van je keuze rechtstreeks naar je geheime en/of grote liefde. Natuurlijk zet ik er dan jouw boodschap in. Bedenk hoe leuk dat zal zijn. Je lief ontvangt een prachtige kaart, maar herkent het handschrift niet en misschien zelfs de poststempel niet. Een echte verrassing dus.

Dit zijn de twee kaarten die ik weggeef. En jij kunt er dus een van winnen.

Vcard-giveaway01          Vcard-giveaway02

Wat moet je doen om kans te maken op deze Valentijn Giveaway?

  • Laat een reactie achter op dit bericht waarin je vertelt aan wie (namen noemen hoeft niet) jij graag een Valentijnskaart wil sturen,
  • Geef aan welke kaart jouw voorkeur heeft: Valentijnkaart I of Valentijnkaart II,
  • Het adres van de ontvanger MOET in Nederland zijn,
  • Eén reactie per persoon,
  • Je kunt meedoen tot woensdag 12 februari 2014 13:00u,
  • Winnaars worden via loting getrokken en bekend gemaakt op dit blog, op facebook en via twitter,
  • De winnaars moeten per mail reageren en het adres van de ontvanger van de kaart vóór donderdag 13-2-2014 13:00u doorgeven.

En heb je niet gewonnen, dan kun je zo’n mooie kaart ook zelf maken met de Valentijn tutorial.

Update 13-2-2014:
Helaas kwamen er geen geldige reacties binnen, maar ik vond het zonde om de kaarten ongebruikt te laten liggen. Dus plaatste ik een berichtje op facebook om de twee kaarten alsnog te vergeven. En dat lukte! Dus morgen worden twee schatten verrast met een mooie handgemaakte Valentijnskaart.

2 reacties leave one →
  1. 11 februari 2014 21:36

    Een leuk idee!
    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award.
    http://haaksterretje.wordpress.com/2014/02/11/liebster-award/

  2. 17 februari 2014 22:18

    Lovely cards!

Geef een reactie

