Skip to content

Op weg naar 40 | Going on 40

20 maart 2014

Het is dit jaar zover en ik ga er geen geheim van maken. Ik mag dit jaar mijn 40ste verjaardag vieren. Om hier een mijlpaal van te maken, ga ik dat met jullie vieren. Veertig dagen lang plaats ik iedere dag een ‘op weg naar 40′-blog. Vanaf 24 maart vind je hier leuke, kleine, inspirerende blogs met allerlei extra’s, zoals printables, freebies en giveaways, maar ook tutorials en gastblogs. Met als grote klap op de vuurpijl mijn verjaardag én.!.!.! de lancering van mijn nieuwe site!

Da’s mijn verjaardagscadeau: een compleet nieuwe website waarop je naast mijn blog ook tutorials, inspiratie video’s en online workshops vindt.

This year I’ll be celebrating my 40th birthday. I don’t mind, in fact I am rather excited about reaching this milestone. And that’s why I want to celebrate it with all of you. Forty days in a row I will post a ‘going on 40’-blog. Starting March, 24, there will be a daily fun and inspiring blog that offers something extra, like printables, freebies, giveaways and also tutorials and guestblogs. And the big finale will be my birthday and.!.!.! the release of my new webpage!

That is my birthdaygift: a completely new website where you can not only find my blog, but also tutorials, inspirational videos and online workshops.
40_kaart

No comments yet

Geef een reactie

