Skip to content

Oude boeken | Giveaway | Old books

26 maart 2014

Dag 3 van #opwegnaar40 | Day 3 of #goingon40

De winnaar van deze giveaway is bekend, ga snel naar anjawens.nl. The winner of this giveaway is announced, check anjawens.nl.

Jullie lazen gisteren over mijn liefde voor oude boeken. Ik vind ze geweldig om in allerlei creatieve projecten te verwerken. Wil jij dat nu ook, maar heb je (nog) geen oude boeken? Doe dan mee aan deze giveaway. Want ik heb uit mijn verzameling een leuk probeersetje bij elkaar gezocht. Daarin zitten oa een atlaskaart, een meetkundige tekening, woordenboek- en encyclopediepagina’s. Een fijne set om alvast mee aan de slag te gaan. Of om te onderzoeken of het werken met oude boeken iets voor jou is.

Wil jij kans maken op deze giveaway?

  • Geef een reactie op dit bericht en vertel wat jij met dit setje oude boekpagina’s zou willen maken.
  • Eén reactie per persoon aub!
  • Reageren is mogelijk tot en met 2 mei 2014 23:59u CET.
  • Er wordt een random winnaar getrokken uit alle goedgekeurde reacties.
  • De giveaway wordt verzonden naar alle landen.
  • Uitslag wordt bekend gemaakt op 6 mei 2014.
  • Reageert de winnaar niet binnen 10 dagen, dan wordt nummer twee van de trekking als winnaar aangeduid.

oldbooksgiveaway

Yesterday you could read all about my feeling for old books. I think they’re great for using in all kinds of creative projects. Do you want to give it a try, but haven’t got any old books (yet)? Then you want to take part in this giveaway. I went through my collection and put together a nice try-out set. Included in the set are a map, a geometrical drawing, dictionary- and encyclopedia pages and more. It’s a lovely set to get you started. Or if you want to find out wether you like creating with old books.

How to take part in this giveaway?

  • Leave a comment to this post and let me know what you would like to make with this set of old bookpages. 
  • One comment per person, please!
  • You can leave your comment until May, 2, 2014; 23:59h CET.
  • A random winner will be drawn from the approved comments.
  • The giveaway will be mailed to any country.
  • Winner will be announced May, 6, 2014.
  • In case the winner does not respond within 10 days, the number 2 from the random draw will be announced as the winner.
6 reacties leave one →
  1. Yvonne permalink
    26 maart 2014 20:17

    Ik zou ze gebruiken voor het Round Robin notebook project waar ik nu aan deelneem🙂
    Leuk om als achtergrond te gebruiken bij een pagina die ik maak. Of voor leesliefhebbers een pagina met een creatieve twist.

  2. 27 maart 2014 09:44

    Leuk, ik doe mee, ik zou ze gebruiken om een mooi ideeenschrift van te maken.

  3. Kimberly permalink
    27 maart 2014 11:58

    Leuk! Ik zou ze gebruiken om originele cadeauverpakkingen te maken!

  4. 27 maart 2014 20:26

    Ohh .. ik zou ze voor snailmail gebruiken .. mooie enveloppen mee maken of een slinger .. ik zie het al voor me😉
    Groetjes Henrike

  5. 19 mei 2014 11:33

    De winnaars van de #opwegnaar40 giveaways zijn inmiddels bekend gemaakt, maar ik heb nog geen reacties ontvangen. Controleer even op de nieuwe site of je gewonnen hebt: http://anjawens.nl/index.php/nl/blog/50-opwegnaar40-giveaway-winnaars-nl

Trackbacks

  1. Tot nu toe | Résumé | So far | Frutselke

Geef een reactie

