Skip to content

AWD couponcode -20%

31 maart 2014

Dag 8 van #opwegnaar40 | Day 8 of #goingon40

{update 5-4-2014; excuses, excuses, ik heb een foutje gemaakt. maar vanaf NU werkt de couponcode wél! so sorry, I made a mistake, but the couponcode ís valid now} Ik ben nu 6 maanden designer bij Digiscrap.nl en ik heb er erg veel plezier in. En omdat ik best een beetje trots ben op mijn design werk, zet ik al mijn totnutoe uitgebrachte digitale scrapbookkits op een rij. Bovendien heb ik voor iedereen een coupon voor 20% korting om eens te gaan shoppen in mijn digiscrap.nl winkel.

Six months ago I started as a designer at Digiscrap.nl and I am enjoying myself a lot. And because I am quite proud of my designs, I have made an overview of all the digital scrapbookkits I have made so far. On top of that I am giving you a couponcode for a 20% discount to go shopping in my digiscrap.nl shop.

Mijn allereerste kit was Quoteas, theelabeltjes met daarop diverse teksten en quotes. Tegelijk bracht ik ook de minikit Colourfall uit. Daarna volgde Tutti Frutti als onderdeel van de Digiscrap Dutch Choice November 2013.

My very first kit was Quoteas, teatags with different words and quotes. At the same time I released the minikit Colourfall. Next was Tutti Frutti as part of the Digiscrap Dutch Choice for November 2013.

awd_quoteas_previewall awd_colourfall_previewall awd_tuttifrutti_preview

Na het succes van de eerste Quoteas kwamen er speciaal voor de feestdagen ook December Quoteas. Daar kwamen ook de Xmas Doodles bij. En voor de Dutch Choice van Januari/Februari 2014 maakte ik Pencilmarks.

After the succes of the first Quoteas, I made December Quoteas especially for the holidays. Followed by Xmas Doodles. And for the Dutch Choice for January/February 2014 I designed Pencilmarks.

awd_decquoteas_previewall Xmas Doodles Preview awd_pencilmarks_preview

In mooie pasteltinten ontwierp ik Watercolour Lovelies. En als Brabander kon ik natuurlijk niet anders: Carnaval Doodles. Meest recent zijn de Grafica kits, die aansluiten bij de Dutch Choice van Maart/April 2014.

With nice pastelly colours I designed Watercolour Lovelies. And because I am from Brabant, I had to release Carnaval Doodle. My latest work are the Grafica kits, that coordinate with th Dutch Choice for March/April 2014.

awd_watercolourlovelies_preview awd_carnavaldoodles_PREVIEW awd_grafica_PREVIEWbundle

Zoals beloofd heb ik voor al mijn volgers een kortingscoupon. Bij een minimale besteding van €5  in mijn winkel van Digiscrap.nl krijg je 20% korting op alle designs van Anja Wens Designs. Gebruik couponcode AWDblog40 als je de producten in je winkelmandje hebt gestopt. De couponcode is geldig tot en met 2 mei 2014.

As promised I have a couponcode for all my followers. If you spend a minimum of €5 in my Digiscrap.nl shop you get a discount of 20% on all the designs by Anja Wens Designs. Use couponcode AWDblog40 after placing the products in your shoppingcart. This couponcode is valid until May 2, 2014.

Geef een reactie

