Skip to content

Week in doedels | Week in doodles

7 april 2014

Dag 15 van #opwegnaar40 | Day 15 of #goingon40

Zoals eerder al verteld zal er voortaan een weekoverzicht komen van mijn dagelijkse doedels. Daar maak ik dan vandaag een begin mee.

Maandag hielp ik op school om met de oudste kleuters paaseieren van papier maché te maken. Dinsdag kwam mijn man thuis met een set oude kantoorstempels: of ik die kon gebruiken? Ja natuurlijk! Woensdag ging ik met onze dochter naar het Schoenmuseum om Romeinse sandalen te maken. Donderdag had onze kleuterzoon de middag vrij en gingen we samen de paastak versieren. Vrijdag was ik al een paar dag ziek van de hooikoorts en kwam de gehoopte regen niet. Zaterdag op het Digiscrapevent waren er bijna 40 laptops om van stroom te voorzien. Op de zondagochtend van het DSE zat ik ’s ochtends naar buiten te kijken hoe een eekhoorntje van in de bomen klom.

Like I told you before in the future I will show you a weekly overview of my daily doodles. So why not start that future today. 

Monday I was at shool to help some of the eldest firstgraders making papier-mache eastereggs. Tuesday my husband brought some old office stamps home asking if I could use them. Of course I can! Wednesday I went to the Shoemuseum with my daughter and we made Roman sandals. Thursday our 4year old son had the afternoon of, so we decorated our easterbranches. Friday I was still ill with hayfever and the rain I was hoping for didn’t come. Saturday at the Digiscrap Event there were almost 40 laptop computers that needed power. On sunday morning, still at the DSE, I spent some quiet time watching a squirrel climb the trees.

dailydoodle_week14_2014

Geef een reactie

