Skip to content

administratie | about me | administration

13 april 2014

Dag 21 van #opwegnaar40 | Day 21 of #goingon40

This blogpost is about my career as an administrator, it is in Dutch only as I am trying to find a new job. In case you would like to know about my jobexperience as an administrator/general ledger accountant, please contact me per email.

Jullie hebben al veel van mijn creatieve werk gezien. Nu wil ik jullie vertellen over een andere talent van me. Ik werk namelijk ook al bijna 15 jaar als boekhouder/administrateur. Het s voor mij een echte passie om te zorgen dat bedrijfscijfers in orde zijn. Facturen boeken, tussenrekeningen aansluiten, jaarrekeningen opstellen en belastingaangiftes doen, het voelt als mijn tweede natuur.

Ik heb bij zeer diverse bedrijven gewerkt. Mijn administratieve loopbaan begon bij een accountantskantoor en ik vond het geweldig om al die kleine zelfstandige en MKB klanten te helpen met hun cijfers en aangiftes. Daarna ben ik een aantal jaren winkeleigenaar geweest. Bood ik voorheen hulp en voerde ik in opdracht uit, nu moest ik alle facetten van een (financiële) administratie zelf inrichten, uitvoeren en controleren. Vervolgens werkte ik als administrateur op een huisartsenpost, waar ik de gehele financiële administratie verzorgde en de directie assisteerde bij het opstellen van de CTG-budgetten en -rapporten. Voor de volgende stap ging ik bij een ingenieursbureau in de visteelt werken. Omdat het een internationaal werkend bedrijf was, kwamen er weer hele andere administratieve processen bij, zoals het werken met vreemde valuta en buitenlandse werknemers.

Het laatste bedrijf waar ik werkte was een detacheerder van hoger opgeleid zorgpersoneel, voornamelijk operatie assistenten en anasthesisten. Naast het detacheren werd ook bemiddeld voor zzp’ers in de zorg. Ik kwam kort na de start in dienst, toen de financiële administratie nog grotendeels opgezet moest worden. Van een paar kladbriefjes en enkele excel bestanden heb ik een volwaardige boekhouding gemaakt inclusief budgettering en personeelsadministratie. Helaas, de directie nam een aantal onverstandige besluiten en het bedrijf ging failliet. Dat is nu ruim een jaar geleden. Sindsdien ben ik werkzoekend.

Daarom doe ik hier een oproep: Ben of ken jij iemand die een administrateur zoekt, dan hoor ik graag van je.

Ik beschik over een afgeronde HBO opleiding, een MBA diploma en PDL en ik heb ruime ervaring met het opzetten en onderhouden van zowel een financiële als een personeelsadministratie, het opstellen van budgetten, rapporten en jaarrekeningen en het verzorgen van alle voorkomende belastingaangiftes, zowel zakelijk als particulier. Ik ben per direct beschikbaar en ben op zoek naar een parttime functie voor max 24 uur per week. Ook voor een tijdelijke (inval)functie  houd ik mij aanbevolen. Voor mijn CV kun je terecht op LinkedIn.

Ben je zzp’er en ben je op zoek naar administratieve ondersteuning?  Neem contact met me op, dan bespreken we wat ik voor je kan betekenen.

3 reacties leave one →
  1. Martha le kluse permalink
    13 april 2014 21:10

    Jemig Anja, dat had ik nu nooit achter jou gezocht. Super zeg, dat je daarnaast zo creatief bent. Wat een geweldige combinatie

  2. Monique permalink
    14 april 2014 07:04

    Hoi Anja, mooi om te horen (lezen) dat je zo’n passie voor werken met cijfers hebt. Ik hoop dat je snel weer een baan zult vinden. Heel veel succes!!
    Groetjes Monique (1971)

Trackbacks

  1. Tot nu toe | Résumé | So far | Frutselke

Geef een reactie

