Skip to content

Happy Easter tags |videotutorial

16 april 2014

Dag 24 van #opwegnaar40 | Day 24 of #goingon40

Eindelijk is het zover. Ik heb mijn eerste videotutorial gemaakt. Opgenomen met mijn smartphone en zonder veel edit ervaring, kan er nog heel wat verbeterd worden. Maar voor nu ben ik best tevreden. En al doende leert men. Nu nog op zoek naar een microfoontje, zodat ik de instructies kan inspreken. Vind ik gezelliger als alleen tekst aanwijzigingen. Je kunt dan ook meer toelichten  bij de verschillende stappen.

Finally it is here. My very first video tutorial is ready. The video was shot with my smartphone and I dont’have a lot of editing experience. Of course there is room for improvement. But for now I am quite satisfied. And practice makes perfect, doesn’t it. Now I need to go looking for a microphone, so I can add vocal instructions. I like that better than written instructi0ns, as it gives the opportunity to give examples and clarify what one is doing.

Vanaf  nu is dus ook mijn Youtube kanaal in de lucht. In deze eerste videotutorial laat ik je zien hoe je hele leuke Paas labels kan maken met Distress Ink en markers. De aanwijzigingen zijn in het engels. Mocht je daar moeite mee hebben, kun je met de beelden alleen ook prima uit de voeten. Zo niet, laat het me weten, dan help ik je verder.

From today you can go to my Youtube channel. In this video tutorial I am showing you how to make some fun Easter tags with Distress Ink and markers. The instructions are all in english.

happyeaster_still

Bekijk hier de tutorial Happy Eastertags. Veel plezier ermee. Laat even weten wat je ervan vindt. Ik ben heel benieuwd.

Go and watch Happy Eastertags. Enjoy it. Let me know what you think of it. I like to know.

Geef een reactie

