Skip to content

Vreemde aankopen | inspiration | Strange buys

17 april 2014

Dag 25 van #opwegnaar40 | Day 25 of # goingon40

Vanavond deed ik een paar paasboodschappen in de supermarkt. Met twee chocolade paashazen kwam ik bij de kassa.

Terwijl ik de inhoud van mijn mandje op de band zette, viel mijn oog op een klein plastic zakje in het rek. Ik herkende het groen en blauwe Mascotte logo en wilde het eigenlijk negeren. (ik rook niet) Maar de inhoud trok mijn aandacht. Het waren kleine filters om in sigarettenvloeitjes te gebruiken. Ik zag echter creatieve mogelijkheden. Het zijn kleine stempeltjes of misschien leuk om mee te bouwen. En zo kwam het zakje filters tussen mijn boodschappen te liggen.

Morgen hebben de kinderen een vrije dag en gaan we ze meteen uitproberen.

Tonight I did some Easter shopping at the grocery store. I arrived at the cashiers desk with two chocolate easterbunnies.

While I was emptying my basket a little plastic bag cought my eye. I recognized the green and blue Mascotte logo and thought to ignore it. (I don’t smoke) But the
content drew my attention.
They were slim filters for making cigarettes. However, I saw creative possibilities. They could be little stamps or make fun building material. And that’s how the bag of filters ended up inbetween my groceries.

The children have the day off school tomorrow, so we’re going to try them out.

Geef een reactie

