Skip to content

Handgemaakte notitieboekjes | Giveaway | Handmade notebooks

19 april 2014

Dag 27 van #opwegnaar40 | Day 27 of #goingon40

De winnaar van deze giveaway is bekend, ga snel naar anjawens.nl. The winner of this giveaway is announced, check anjawens.nl.
Schrijfboekjes, notitieblokjes, aantekenblaadjes…kan je er ooit genoeg van hebben? Ik in elk geval niet. Overal liggen schrijfblokjes, papiertjes en velletjes. Boodschappenlijstjes, afspraken en ideeën die allemaal op papier gezet worden. Maar weet je wat ik nog leuker vind dan notitieboekjes? Handgemaakte notitieboekjes! En ik weet zeker dat jullie die ook leuk vinden. Vanaf 2 mei kun je ze vinden in mijn Etsyshop, maar ik geef er nu al een setje van twee weg.

Wil jij kans maken op deze giveaway?

  • Geef een reactie op dit bericht en vertel waarvoor jij notitieboekjes en schrijfblaadjes gebruikt.
  • Eén reactie per persoon aub!
  • Reageren is mogelijk tot en met 2 mei 2014 23:59u CET.
  • Er wordt een random winnaar getrokken uit alle goedgekeurde reacties.
  • De giveaway wordt verzonden naar alle landen.
  • Uitslag wordt bekend gemaakt op 6 mei 2014.
  • Reageert de winnaar niet binnen 10 dagen, dan wordt nummer twee van de trekking als winnaar aangeduid.

notebook_giveaway

Writingpads, notebooks, journals…do we ever have enough of those? I know I don’t. I have notepads, diaries and sticky notes lying around everywhere. Shopping lists, dates and ideas all need to be scribbled on some piece of paper. And there is one thing I like better then notebooks. Handmade notebooks! And I am sure you do too. From May 2 you will be able to find them in my Etsy store. But you don’t have to wait until then, because I am giving away a pair of handmade notebooks.

How to take part in this giveaway?

  • Leave a comment to this post and let me know what you use notepads and writingpaper for. 
  • One comment per person, please!
  • You can leave your comment until May, 2, 2014; 23:59h CET.
  • A random winner will be drawn from the approved comments.
  • The giveaway will be mailed to any country.
  • Winner will be announced May, 6, 2014.
  • In case the winner does not respond within 10 days, the number 2 from the random draw will be announced as the winner.
6 reacties leave one →
  1. 19 april 2014 23:50

    Ik heb ze ook overal liggen .. op tafel .. in mijn secretaire. . Keukenla .. noem maar op. Ze zijn geweldig! Ik gebruik ze vooral om even kort op te schrijven wat ik vooral niet moet vergeten!!
    Groetjes Henrike

  2. 20 april 2014 13:15

    Ik doe graag mee om zo een mooi boekje te winnen. Gebruiken doe ik deze boekjes niet echt. Ik ben er veel te gek op en vezamel ze liever…

  3. Wendy van den Elshout- de Wit permalink
    20 april 2014 22:25

    Ik gebruik ze veel, boodschappen, niet vergeten briefjes, briefjes voor de juf, digiscraplesjes, paasrebus oplossenbriefje, lieve briefjes in de broodtrommels van de kids en man natuurlijk!, to do lijstjes, enz enz. Ik gebruik ze dus veel maar zo mooi als deze heb ik ze niet hoor! Dus ik wil er wel 1!

  4. 21 april 2014 10:01

    Sinds kort ga ik met mijn familie vaak naar de Ardennen (België) waar ik niet op de computer kan. Mijn meeste werk doe ik op de computer maar op zo’n momenten is zo’n klein boekje wel handig. Ik zou er dus graag eentje willen winnen.

    Groetjes Elisa

  5. 19 mei 2014 11:32

    De winnaars van de #opwegnaar40 giveaways zijn inmiddels bekend gemaakt, maar ik heb nog geen reacties ontvangen. Controleer even op de nieuwe site of je gewonnen hebt: http://anjawens.nl/index.php/nl/blog/50-opwegnaar40-giveaway-winnaars-nl

Trackbacks

  1. Tot nu toe | Résumé | So far | Frutselke

Geef een reactie

