Skip to content

Mooie film | about me | Beautiful film

24 april 2014

Dag 32 van #opwegnaar40 | Day 32 of #goingon40

Eigenlijk wilde ik nog een mooie slinger laten zien…Maar er was onverwacht een mooie film op tv. Ik werd afgeleid door Russel Crowe die een prachtige Robin Hood neerzette.

I actually wanted to show you a nice garland…But there was an unexpetedly good movie on tv. I got distracted by Russel Crowe playing a wonderful Robin Hood.

Het gebeurt niet zo vaak dat een film me zo aanspreekt. Ik ben niet echt een groot filmliefhebber. De bioscoop zie ik eens per jaar en afentoe heb ik voldoende rust om een film op tv te kijken. Over de ergernis van de reclame tussendoor zal ik het maar niet hebben. Britse kostuumdrama’s, historische films, daar houd ik dan weer wel van. Deze Robin Hood was niet het verromantiseerde disney verhaal, maar liet zien hoe de legende startte. Of het historisch helemaal juist was, weet ik niet. En een echte Brit is Crowe natuurlijk niet. De film maakte wel indruk. Dus vandaag geen slinger, maar plaatjes van Russel Crowe. Dat is ook mooi!

It doesn’t happen very often that I am taken with a movie. I am not much of a filmfreak. I visit the cinema about once a year and only once in a while do I feel relaxed enough to watch a film on television. I won’t be going into the annoying commercials during the movies. British costumedramas, historic films, those I do love. This Robin Hood was not the romanticised disney story, but told the story of how the legend started. Whether it was historically accurate, I am not sure. And of course Russel Crowe is not a real Brit. But I did like the film a lot. So today no garland, instead pictures of Russel Crowe. That’s just as nice.

Robin-Hood Film Title: Robin Hood

2 reacties leave one →
  1. SonjaS permalink
    28 april 2014 10:44

    Ja hoor! Ik heb ook gekeken. Lekker ding hoor ,die Russel!

Trackbacks

  1. Tot nu toe | Résumé | So far | Frutselke

Geef een reactie

