Skip to content

Tot nu toe | Résumé | So far

28 april 2014

Dag 36 van #opwegnaar40 | Day 36 of #goingon40

De laatste 5 dagen van mijn blogmarathon zijn ingegaan. Nog een paar dagen en dan heb ik 40 dagen lang iedere dag een bericht gepost. Dat niet alleen, ik mag ook mijn 40ste verjaardag vieren én ik kan eindelijk -oh wat heb ik daar zin in- mijn nieuwe website lanceren!

Op 24 maart begon ik met #opwegnaar40. We zijn nu bij dag 36 en vrijdag zijn we aan de finish toe. Vandaag wil ik alvast even terugkijken op wat er de afgelopen weken allemaal voorbij kwam hier. Dus mocht je iets gemist hebben, dan is nu je kans om alsnog een van die leuke dingen te lezen, maken, downloaden of een kans te wagen.

awd_numbers_blog oldbooksgiveaway Cupcake applicatie Taart applicatie

awd_pasen_printable_pdf01 awd_pasen_printable_pdf02 facebookheader

kleurenkaart_daisy gestreeptepaaseieren_04 gelliweave02 dailydoodle_week14_2014 awd_oopsydaisy_printable01 awd_oopsydaisy_printable02

Maakmagazine02 recycleserie_headerNL creatiefkind01 kinderboerderij

paasei_scheerschuim02 notebook_giveaway awd_easterquoteas_PREVIEW tulipspasen_artjournal papier04 koningsslingerfoto

 

  • Dag 33: Last minute printable: Holland slinger. | Day 33: Last minute printable: Holland garland.
  • Dag 34: Koningsdag Rommelmarkt vondst. | Day 34: Kingsday Flea market treasure.
  • Dag 35: Een beetje over mij: slapen. | Day 35: A bit about me: sleep.
  • Dag 36: #opwegnaar40 tot nu toe. | Day 36: #goingon40 so far.
  • Dag 37: …..zie de blogpost van morgen. | Day 37: …..see tomorrow’s blogpost.

hollandslinger magicmandala

No comments yet

Geef een reactie

