Skip to content

Nieuwe digiscrap kits | sneak peek | New digiscrap kits

29 april 2014

Dag 37 van #opwegnaar40 | Day 37 of #goingon40

Er komt dit weekend heel veel leuks aan. We beginnen natuurlijk op vrijdag met mijn 40ste verjaardag en de lancering van mijn nieuwe website. Maar er is meer, want vanaf dit weekend zijn ook de nieuwe Dutch Choice producten verkrijgbaar in de Digiscrap.nl winkel.

Benieuwd wat de Digiscrap Designers voor jullie in petto hebben? Ik ook! Haha… Nee, ik ga niet verklappen wat er allemaal voor moois voor de Dutch Choice van mei/juni gemaakt is. Maar ik kan wel een tipje van de sluier oplichten wat betreft mijn nieuwe ontwerpen.

There will be a lot happening this weekend. We’ll start on friday with my birthday and the launche of my new website. but there is more, because starting this weekend the new Dutch Choice products will be available in the Digiscrap.nl store.

Want to know what the Digiscrap Designers have in store for you? So do I! Haha… No, I am not going to disclose all the beautiful things that have been made for the may/june Dutch Choice. But I can unveil a tiny bit of my new designs.

awd_sneakpreview_pd01 awd_sneakpreview_pd02 awd_sneakpreview_pd03

 

En als je dan dit weekend naar de Digsicrap.nl winkel gaat, val je met je neus in de boter. Het is zaterdag namelijk International Scrapbooking Day 2014, daarom krijg je van 2 tm 5 mei in iedere designershop minimaal 35% korting! Om in het thema te blijven, krijg je in mijn shop zelfs 40% korting. Is dat even een mooi voordeel!

And when you visit the Digiscrap.nl store, you get an amazing deal. As this saturday is International Scrapbooking Day 2014, you will get a discount of at least 35% from 2 – 5 May in all the designer shop! And, sticking to our theme, you will even get 40% off in my shop. How about that for a bargain!

No comments yet

Geef een reactie

